B2311H ROPS

Maximální výkon spojený s nejvyšším komfortem – nová série B2 od Kuboty.
Nová série B2 reaguje na přísnější ekologické limity a předpisy platné v EU pro nové řady traktorů. Standardem této řady je vynikající ergonomie, výkonnost a jednoduché ovládání umožňují maximální produktivitu. Komponenty vysoké kvality z vlastní produkce jako jsou motory, převodovky, nápravy a kabiny garantují kvalitu a spolehlivost. Originální kabina Kubota s klimatizací, kompletně integrovaná do základní koncepce, poskytuje mnoho prostoru a komfortu při dlouhých pracovních dnech.

Motory
Model B2201 je vybaven 3válcovým motorem Kubota o výkonu 20 HP a mechanickou reverzní převodovkou s řazením 9V/9R. Model používá bezpečnostní rám ROPS.

Model B2231 je vybaven 3válcovým motorem Kubota o výkonu 23 HP, variantně mechanickou převodovkou (model s označením D) 9V/9R s reverzační pákou pod volantem, nebo 3stupňovou hydrostatickou převodovkou (model s označením H). Dvě varianty provedení: ROPS (bezpečnostní rám) nebo Cab (klimatizovaná kabina).

Model B2261 je vybaven 3válcovým motorem Kubota o výkonu 26 HP, variantně mechanickou převodovkou (model s označením D) 9V/9R s reverzační pákou pod volantem, nebo 3stupňovou hydrostatickou převodovkou (model s označením H). Dvě varianty provedení: ROPS (bezpečnostní rám) nebo Cab (klimatizovaná kabina).

Model B2311 je vybaven 4válcovým motorem Kubota o výkonu 31 HP a pouze 3stupňovou hydrostatickou převodovkou. Dvě varianty provedení: ROPS (bezpečnostní rám) nebo Cab (klimatizovaná kabina).

Motory E-TVCS
Jsou to vysoce výkonné, tříválcové, u B2311 čtyřválcové, kapalinou chlazené dieselové motory E-TVCS (E-TVCS = spalovací systém s trojitým rozvířením). Tyto velmi kultivované motory s příznivými startovacími vlastnostmi zajišťují nízkou úroveň hlučnosti a vibrací při velkém výkonu a vysokém krouticím momentu. Důsledkem jsou rovněž nízké zplodiny při vyšším jízdním komfortu.

Kabiny u modelů B2231H Cab, B2261H Cab, B2311H Cab
Traktory série B2 Cab disponují integrovanou kabinou, kabina, podlaha a blatníky jsou spolu spojené sváry. 4 konstrukční sloupky s velkoryse vyklenutými prosklenými plochami poskytují řidiči velký prostor a vynikající rozhled kolem. Otvory v podlaze, díky zavěšeným pedálům, jsou zbytečné a úroveň hluku je redukována.

Zadní vyhřívané okno s větracím otvorem
Pomocí aretace se zadní okno otevře natolik, aby mohl proudit čerstvý vzduch a vnikání nečistot do kabiny bylo minimalizováno. Při práci v zimních podmínkách je zadní okno vyhřívané.

Prostorná a tichá kabina
Traktory série B2 Cab nabízejí díky nové integrované kabině maximální komfort. Konstrukce se čtyřmi sloupky poskytuje pocit většího prostoru a nepřekonatelné zorné pole. Pro jednoduché nastupování a vystupování je možné doširoka otevřít dveře. Dalším znakem komfortu je nízká úroveň hluku. Vnitřní prostor disponuje mnoha odkládacími plochami, 12 V zásuvkou, držákem na nápoje a skříňkou na nářadí.

Kabina chráněná proti prachu
I během dlouhých pracovních dnů zůstává kabina bezprašná. Pedály jsou uloženy uvnitř kabiny. Otvory v podlaze kabiny jsou tak zbytečné. To minimalizuje vnikání prachu do vnitřního prostoru. V případě pracovní činnosti ve ztížených podmínkách se může použít uhlíkový filtr.

Dvojitý rám
Jedinečným podvozkem s maximální životností došlo k výraznému zlepšení odolnosti karoserie. Tento obzvlášť robustní podvozek zaručuje zvýšenou odolnost a stabilitu i v obtížných podmínkách nasazení.

Ergonomický design kabiny – jízdní komfort
Náš základní princip: velký komfort a snadná obsluha. Všechny ovládací prvky jsou umístěny ergonomicky.

Barevně označené ovládací prvky (oranžové – pojezd, žluté – vývodové hřídele, černé – hydraulika), které jsou vždy umístěny v optimální vzdálenosti dosahu řidiče, přestavitelné a odpružené luxusní sedadlo s vysokou opěrkou umožňuje řidiči pohodlnou práci.

Servořízení
Je řízené mikročipem. Tím je traktor maximálně pohyblivý, na jedné straně rychle reaguje na řídící impulsy, na druhé straně snižuje únavu řidiče a zvyšuje spolehlivost stroje.

Bi-Speed
Tento systém je Kubotou patentovaný a snižuje zatížení podloží při maximálním natočení kol přední nápravy. Při zatočení kol přední nápravy nad 30° se aktivuje tento systém a zrychlí otáčení kol přední nápravy 1,6×. Na travnatých plochách nedochází k tzv. „zátrhům“.

Hydraulické čerpadlo
Druhé čerpadlo zesiluje výkon hydrauliky na úroveň obdobnou velkým traktorům. Doplňková zařízení mají rovněž zajištěn dostatečný výkon a hydraulické řízení v jejich výkonu se zvyšuje.

Stabilizátory na 3bodovém závěsu Kat. I
Stabilizátory umožňují snadnou fixaci závěsu což zjednodušuje montáž i demontáž doplňkového příslušenství se zadní agregací. Rychlou změnou výbavy traktoru pro různé druhy práce je nyní možné pracovat ještě efektivněji.

Velká světlá výška
Traktory řady B2 se vykazují velkou světlou výškou, která usnadňuje přejezd na další místo nasazení. Za účelem přejezdů mezi zelenými plochami jsou
tyto traktory vybaveny zdvihovým hydraulickým válcem, s jehož pomocí je mezinápravové žací ústrojí zvedáno do manipulační polohy a stejně jednoduše spuštěno do pracovní výšky.
Motor
Typ V1505, vznětový, kapalinou chlazený, s nepřímým vstřikováním paliva E-TVCS
Počet válců 4
Zdvihový objem 1 498 cm3
Maximální výkon 21,5 (29,2) kW (HP)
Maximální výkon na PTO 17,4 (23,7) kW (HP)
Jmenovité otáčky 2 500 ot/min
Maximální kroutící moment 96,5 Nm
Vzduchový filtr 2stupňový, papírová vložka
Objem palivové nádrže 27 l
Převodové ústrojí
Typ převodovky hydrostatická
Počet rychlostních skupin 3
Pohon stroje 4×4 (s možností vypnutí pohonu přední nápravy)
Bi-Speed ano
Spojka PTO vícelamelová, v olejové lázni
Uzávěrka diferenciálu ano, na zadní nápravě
Brzdy kotoučové v olejové lázni
Řízení hydraulické
Maximální rychlost jízdy (v závislosti na pneumatikách) 25 km/h
Tempomat ano
Vývodové hřídele (PTO)
Typ závislý na otáčkách motoru
Zadní PTO 540
Mezinápravový PTO 2 500
Čelní PTO na přání 1 000
Možnost využití všech PTO souběžně ano
Hydraulika
Celkový výkon čerpadla hydrauliky 33,1 l/min
Výkon čerpadla pro pracovní hydrauliku/pro řízení 18,9/14,2 l/min
Kategorie zadního 3bodového závěsu Kat. I
Regulace zadního 3bodového závěsu řízení polohy
Maximální zdvihový výkon/výkon na konci ramen 970/760 kg
Ovládání zdvihu mechanické s automatickým vypnutím v maximální poloze
Regulace rychlosti klesání ano
Blokace polohy ramen pro transport ano
Externí hydraulické okruhy vpředu/vzadu 3/na přání
Rozměry
Celková délka 2 732–3 185 mm
Celková šířka (v závislosti na pneu) 1 240–1 463 mm
Celková výška (v závislosti na pneu) 2 319–2 343 mm
Rozchod kol vpředu 936 mm
Rozchod kol vzadu 1 050 mm
Rozvor 1 666 mm
Šířka vpředu (kola) 1 237–1 430 mm
Šířka vzadu (kola) 1 279–1 438 mm
Minimální světlá výška (v závislosti na pneu) 318 mm
Vnitřní průměr otáčení 2,1 m
Hmotnost
Provozní hmotnost 940–970 kg
Maximální hmostnost 3 690 kg
Maximální zatížení přední nápravy 2 300 kg
Maximální zatížení zadní nápravy 2 460 kg
Maximální hmotnost přípojného vozidla 3 000 kg
Technická data čelního nakladače
Typ Kubota LA534EC
Ovládání mechanické, 1pákový rozvaděč, s plovoucí polohou
Odpojení nakladače ano, bez použití nářadí
Rychloupínání lopaty ano
Maximální výška zdvihu (k čepu lopaty) 2 150 mm
Zahloubení s lopatou ve vodorovné poloze 126 mm
Šířka základní lopaty 1 370 mm
Objem základní lopaty 0,19 m3
Nosnost na středovém čepu lopaty (max. výška) 520 kg
Nosnost 500 mm před středovým čepem (max. výška) 375 kg
Doba zdvihu výložníku do nejvyšší polohy bez nákladu 3,4 s
Doba spuštění výložníku bez nákladu 2,3 s
Doba vysypání lopaty 3,3 s
Hmotnost nakladače 215 kg
Vybavení
ROPS ano, sklopný
Kabina ne
Klimatizace/topení ne
Zásuvka 12 V ne
Sedadlo komfortní s odpružením
Nastavitelný volant ano
Držák na nápoje ano
Čelní hydraulický závěs na přání
Čelní vývodový hřídel na přání
Tažná lišta vzadu (spodní závěs) ano
Výškově stavitelné tažné zařízení vzadu ano
Zadní pracovní světlomety ne
Přední pracovní světlomety ne
Přední blatníky ano
Přední závaží na přání
Čelní nakladač na přání
Čelní ochranný rám kapoty na přání
Mezinápravové žací ústrojí na přání
Pneumatiky záběrové na přání
Pneumatiky trávníkové na přání
Pneumatiky komunální na přání
Pneumatiky industriální na přání
Schválení pro provoz na pozem. komunikacích ano

MÁTE ZÁJEM O PRODUKT? POŠLETE NÁM POPTÁVKU!