L2-552

Nečekaná úroveň pohodlí

Řada L2 nabízí maximální, v této kategorii traktorů nečekanou, úroveň pohodlí. De luxe sedadlo se vzduchovým odpružením a dostatek prostoru pro nohy snižuje únavu, velký a přehledný ovládací panel nabízí snadný přístup k ovládacím prvkům a snižuje nepozornost. Stručně řečeno, tato kabina je centrum pohody. Komfortní kabina řady L2 vás přenese do nové dimenze.

  • 55 koní, úsporný motor Kubota 4válec.
  • 4×2/4×4, originální klimatizovaná kabina.
  • Třístupňová hydrostatická převodovka s půlením HSTPlus.
  • Maximální zdvih hydrauliky 1750 kg.
  • Pohodlný, vysoce výkonný víceúčelový traktor.

 

L2-552 HST Plus Cab
Motor
Převodové ústrojí
Vývodové hřídele (PTO)
Hydraulika
Rozměry
Hmotnost
Technická data čelního nakladače
Vybavení
TypKubota V2403 CR-TE5-GE4, vznětový, kapalinou chlazený
Počet válců4
Zdvihový objem2 434 cm3
Maximální výkon38,5 (51,7) kW (HP)
Maximální výkon na PTO35,7 (47,8) kW (HP)
Jmenovité otáčky2 600 ot/min
Maximální kroutící moment185,3 Nm
Vzduchový filtr2stupňový, papírová vložka
Objem palivové nádrže51 l
Typ převodovkyhydrostatická
Počet převodových stupňů (vpřed/vzad)-
Počet rychlostních skupin3 (se systémem H-DS 6/6)
Pohon stroje4×4 (s možností vypnutí pohonu přední nápravy)
Spojka-
Spojka PTOvícelamelová, v olejové lázni
Reverzace-
Uzávěrka diferenciáluano
Brzdylamelové v olejové lázni
Řízeníhydraulické
Maximální rychlost jízdy (v závislosti na pneumatikách)30 km/h
Tempomatano
Typ-
Zadní PTO540 při 2480
Čelní PTOna přání
Celkový výkon čerpadla hydrauliky54,2 l/min
Výkon čerpadla pro pracovní hydrauliku/pro řízení35,6/18,6 l/min
Maximální provozní tlak190 kg/cm2
Kategorie zadního 3bodového závěsuKat. I
Regulace zadního 3bodového závěsuřízení polohy
Maximální zdvihový výkon/výkon na konci ramen1 750/1 250 kg
Ovládání zdvihumechanické s automatickým vypnutím v maximální poloze
Regulace rychlosti klesáníano
Blokace polohy ramen pro transportano
Externí hydraulické okruhy vpředu/vzaduStandardně 3 okruhy+vratný okruh / Standardně 2 okruhy, na přání 3okruh
Celková délka3 245 mm
Celková šířka (v závislosti na pneu)1 560 mm
Celková výška (v závislosti na pneu)2 375 mm
Rozchod kol vpředu1 135 mm
Rozchod kol vzadu1 225/1 325 mm
Rozvor1 915 mm
Minimální světlá výška (v závislosti na pneu)400 mm
Vnitřní průměr otáčení3,2 m
Standardní pneumatiky vpředuVolitelné (záběrové, trávníkové, industriální)
Standardní pneumatiky vzaduVolitelné (záběrové, trávníkové, industriální)
Provozní hmotnost2 080 kg
TypLA1055EC
ROPSne
KabinaAno, originální Kubota
Klimatizace/topeníano
Zásuvka 12 Vano
Sedadlokomfortní se vzduchovým odpružením
Nastavitelný volantano
Držák na nápojeano
Schránka na nářadíano
Čelní hydraulický závěsna přání
Čelní vývodový hřídelna přání
Tažná lišta vzadu (spodní závěs)ano
Výškově stavitelné tažné zařízení vzaduano
Zadní pracovní světlometyna přání
Přední pracovní světlometyano
Majákna přání
Přední blatníkyna přání (nelze s čelním nakladačem)
Přední závažína přání
Čelní nakladačna přání
Čelní ochranný rám kapotyna přání
Pneumatiky záběrovévolitelné
Pneumatiky trávníkovévolitelné
Pneumatiky komunálnívolitelné
Schválení pro provoz na pozem. komunikacíchano

 

 

Automatická klimatizace/topení reguluje chlazení, topení a ventilaci vzduchu pro větší pohodlí obsluhy. Celá klimatizační řídící jednotka je umístěna tak, aby byla zajištěna větší vzdálenost od hlavy obsluhy.

HSTPlus – třístupňová hydrostatická převodovka s H-DS

Zoptimalizovali jsme výklon a životnost hydrostatického pohonu.

Výsledek: HST Plus.

Automatické ovládání hydrostatického čerpadla a motoru umožňuje optimální výkon, bez ohledu na požadavky, půdní podmínky nebo zkušenost uživatele. Nová HST Plus je vybavena hydraulickým posilovačem ulehčujícím ovládání pedálu pojezdu. Bez ohledu na zatížení garantuje tento systém jemnou reakci, snadné ovládání a lepší kontrolu. Méně vibrací a snížená hlučnost umožňují příjemnou práci bez únavy, při nejvyšším výkonu. Přepínač H-DS umožňuje při jízdě po komunikacích okamžité „půlení“ pojezdové rychlosti.

Tempomat (pouze modely hydro)

Jednoduché ovládání tempomatu pomáhá obsluze při přepravě po komunikaci, nebo při nutnosti konstantní rychlosti provozu.

Motor Kubota

Čtyřválcové vznětové motory Kubota jsou k dispozici s výkony od 45 do 62 HP, Jsou vybaveny vstřikovacím systémem Common-rail, recirkulací výfukových plynů EGR a filtrem pevných částic DPF. Tyto motory splňují emisní normu EU Stage V. A co víc, filtr pevných částic má servisní interval pouze každých 6 000 hodin – nejdelší interval na trhu.

PTO, zadní TBZ a zadní hydraulické vývody

Hydraulicky aktivovaná spojka s nezávislým vývodovým hřídelem umožňuje, aby byl vývodový hřídel zapojen/odpojen, zatímco je traktor stále v pohybu. Navíc je k dispozici systém Neutral/Auto Shut-off a ochranné odkládací štíty pro úplný upgrade celkové bezpečnosti a produktivity vývodového hřídele. Modely L2 mají dva zadní přídavné okruhy hydrauliky standardně (možnost až 3 okruhů).

IntelliPanel™

S novým systémem IntelliPanelu™ máte přehled o stavu vašeho traktoru po celou dobu provozu. Otáčkoměr, ukazatel teplotního rozmezí, spotřeby paliva a velké obrazovky a ostatní horní a dolní kontrolky, vás IntelliPanel™ informuje o kompletním stavu traktoru včetně termínu údržby při jediném pohledu.

Profesionální kabina Kubota

Většina modelů L2 je osazena originální bezpečnostní kabinou Kubota standardně s klimatizací. Kabiny mají zadní otevírací okno a velký filtr přívodu vzduchu (možnost i uhlíkového filtru).

Stavitelný volant

Stavitelný volant usnadňuje obsluze nastupování a výstup z kabiny, a tak snižuje únavu.

Údržba

Traktory L2 s velkým úhlem otevření krytu motoru usnadňují pravidelnou údržbu a přístup k motoru. Odnímatelný panelem sedadla umístěný nad převodovkou usnadňuje přístup a servis hydraulických ventilů a součástí souvisejících se snímačem. Tak je zjednodušena údržba hydrauliky. Je to jen další způsob, jak vám Kubota pomáhá udržet vás na sedadle řidiče.

Nové rozmístění pák

Pro snadnější přístup a hladší provoz je Joystick čelní hydrauliky, ovládání zadního tříbodového závěsu, ovládací páky přídavné hydrauliky a spínač PTO umístěny na pravé straně obsluhy.

Obratnost – minimální poloměr otáčení

Traktory L2 jsou obdivovány pro svoji obratnost a při práci v sadu jsou schopny bez nutnosti změny směru jízdy přejíždět bez omezení do dalšího řádku.

Různé varianty pneumatik

Traktory L2 jsou možné osadit různými typy pneumatik pro maximální využití potenciálu stroje.

MÁTE ZÁJEM O PRODUKT? POŠLETE NÁM POPTÁVKU!